امام جمعه کاشمر گفت: شهید آیتالله رئیسی شخصیتی بود که تکیه بر ظرفیتهای داخلی کشور داشت و با سادهزیستی در سلوک شخصی و حکومتی، الگویی عملی از مدیریت جهادی و مسئولیتپذیر به ما ارائه داد.
سرپرست فرمانداری کاشمر گفت: تاکنون ۱۰ مگاوات انرژی خورشیدی از بخشهای خانگی، صنعتی و چاههای کشاورزی وارد مدار شده و پیشبینی میشود تا پایان شهریور به تعهد ۳۷ مگاواتی تعیینشده برای سال جاری دست یابیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از آغاز برنامهریزی برای برگزاری کنگره سوم طی پنج سال آینده خبر داد و گفت: کنگره یک هزار و ۲۲۲ شهید منطقه ترشیز حاصل اراده شهدا و حضور قلبی مردم بود.
کاشمر با وجود اینکه عنوان دومین شهر زیارتی خراسان رضوی را یدک میکشد و سالهاست که از ریل توسعه جامانده است، با گذشت ۱۰ ماه از شروع بکار دولت جدید، همچنان بدون فرماندار اداره میشود.