به همت سازمان بسیج کارمندان و ادارات فارس با سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس انجام شد:
۳۰۰ نفر از نارنجیپوشان شهرداری شیراز به همت سازمان بسیج کارمندان و ادارات فارس با سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس پایش سلامت شدند.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۳۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۸