رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:
دکتر فاضل ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی در نشست تخصصی با اعضای قرارگاه سلامت و پدافند زیستی سپاه نینوا گفت: از ابتدای اسفند بیش از هزار نفر از هم استانی های خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده ایم.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۵۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۳۰