سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود گفت:حرکت خوبی در ماههای گذشته نسبت به مناسبسازی محیط و اقدامات رفاهی آغاز شده که امیدوارم به همین منوال ادامه یابد.
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: ۱۰ مرکز توانبخشی در شهرستان تحت نظارت بهزیستی به توانخواهان خدمات توانبخشی، مراقبتی، اجتماعی، آموزشی و حرفه آموزی ارائه میدهند.