رییس قوه قضاییه گفت: ما در دستگاه قضایی صاحبخانهایم و قابل قبول نیست که با مشکلات این دستگاه همانند مهمان برخورد کنیم یا مثل برخی که سالها در نظام مسئولیت داشتند، بعد از ۴۰ سال ژست منتقد به خود گرفتهاند. این مجموعه متعلق به همه مسئولان عالی قضایی است و باید نسبت به آن پاسخگو باشیم چرا که اکنون ما مصداق آیه شریه «إِن مَکَّناهُم فِی الأَرض» هستیم.
اجازه نخواهیم داد افراد ناخلف و ناصالح با گرفتن مناصب دولتی و مدیریتی به اسلام و انقلاب خیانت کنند و بدون مجازات و مواجه شدن با پیامد کار خود نفس راحت بکشند. در راه عدالتخواهی با هیچ فرد٬ مسؤول و گروهی معامله و مصالحه نخواهیم کرد و بدون هیچ اغماضی در تحقق این آرمان عمل خواهیم کرد.
امامجمعه بخش بهمن گفت: اقدامات اصلاح گرانه ریاست قوه قضائیه و محاکمه مفسدان بزرگ اقتصادی، امید را در دلها زنده و اعتماد مردم را به دستگاه قضا افزایش داده است.