شاهرود_همزمان با جشن ولادت حضرت زینب (س)، سه باب مسکن احداثی با حمایت مردمی و خیرین، کلید تحویل سه خانواده یتیم در بخش بسطام شد تا چراغ امید در دلهای نیازمند تابیدن بگیرد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود گفت: ساخت ۸۰۶ واحد مسکونی برعهده این نهاد قرار دارد که ۳۰۰ واحد در شهر شاهرود در دست ساخت است و بقیه ساخته و تحویل شد.
با حضور سردار یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ و تلاش شبانهروزی بسیجیان و گروه های جهادی سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) فاز اول طرح جهادی «ساخت منازل مسکونی دائمی خانوادههای زلزله زدهی روستای کوئیک عزیز» به بهرهبرداری رسید.