در کارگروه بیماری های خاص مطرح شد:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روند بیماران خاص در استان کهگیلویه و بویراحمد را افزایشی دانست و گفت: هم اکنون 10 هزار بیمار خاص در استان وجود دارد ضمن اینکه سالانه یکهزار بیمار به بیماران سرطانی در استان افزوده می شود.
کد خبر: ۹۵۲۶۲۸۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۱