با حضور جانشین قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه صورت گرفت؛
یک باب منزل محرومین با مشارکت یگان زرهی ۶۰ عمار،گروهای جهادی و با حضور سردار حسن زاده جانشین قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه، در روستای زينب آباد بخش مرکزی شهرستان رامیان به بهره برداری رسید
کد خبر: ۹۶۲۹۸۷۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۲