مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با معاون بهداشت جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و رئیس مرکز بهداشت استان، ضمن تبریک انتصاب ایشان بر لزوم همدلی و پیشبرد برنامههای این مجمع در حوزه بهداشت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۶۶۵۰۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۵