مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات کهگیلویه وبویراحمد گفت: کارکنان ادارات و دستگاههای اجرایی در قالب اردوی راهیان نور و پیشرفت به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
اردوی جهادی یکروزه به مناسبت هفته بسیج در قالب رزمایش جهادگران فاطمی 3 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان استان و شهرستان بهمیی در منطقه سرآسیاب بهمیی برگزار شد.
همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) ۱۳ دستگاه یخچال (طرح شهید رجایی) با مشارکت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد بین نیازمندان توزیع شد.