نمایش «مرا به خانه ام ببر» به نویسندگی نیاز اسماعیل پور،با رویکرد ایثار زینبیِ(س)خانواده شهدا و آوارگان هشت سال دفاع مقدس،با حضور بیش از ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه یاسوج در سالن ۹ دی این دانشگاه به روی صحنه رفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از هر اثر تولیدی تئاتر و نمایشی که حاصل شخصیت و رشادت های شهدای استان باشد حمایت خواهیم کرد گفت: شهدای استان با نقش و جایگاه ممتازی که در هشت سال دفاع مقدس داشتند ظرفیت تولید آثار فاخر هنری دارند که شایسته توجه است.
گروه نمایشی سرو سَهی به کارگردانی منا رحمت پور از 9 تا 12 شهریور 1401 از ساعت 19 و 30 دقیقه شب در سالن پلاتوی استاد آبسالان واقع در بلوار مطهری یاسوج به اجرای نمایش می پردازد.