مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به سلامت ایثارگران یکی از برنامههای مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بوده چرا که تعداد زیادی از ایثارگران دچار مشکلات ناشی از موج انفجار هستند و در بیمارستان ۴۰ تختخوابی سلمان بستری میشوند.