مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس در گفتگو با بسیج ضمن تشریح برنامههای این سازمان در دهه فجر، از راه اندازی ۴۵ درمانگاه تخصصی جهادی به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب در فارس خبر داد.
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: ۳۶۰ نفر از جهادگران متخصص عرصه سلامت استان فارس در قالب ٩ درمانگاه جهادی تخصصی به ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائرین آقا امام حسین (ع) خواهند پرداخت.
سرهنگ پاسدار صمصام گفت: در بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی حضرت زینب (س) که به مدت سه روز در روستای «کتک» شهرستان ارسنجان برپا شد، ۱۰ هزار خدمت جهادی به مردم این منطقه ارائه شد.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و اقشار جامعه به ویژه جهادگران عرصه سلامت، تبریک گفت و از فعالیتهای ویژه اعضای بسیج جامعه پزشکی در فارس خبر داد.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس گفت: سازمان بسیج مستضعفین طرح «ایران!جوان بمان» را در راستای سلامت و افزایش جمعیت در بسیج جامعه پزشکی برنامه ریزی کرده است.