سردار ملک شاهکوهی گفت: با اتمام ماموریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی ، فعالیت قرارگاه بر دو دهستان مورد تعهد دیگر خود در کرند گنبدکاووس و زرین گل علی آبادکتول متمرکز خواهد شد تا خدمت رسانی به مردم آن مناطق نیز انجام گیرد.
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: ما در هشت سال دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک این مرز و بوم را به دشمن ندادیم و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را درهم شکستیم و آموختیم که روی پای خود بایستیم و قوی شویم.
سرهنگ پاسدار کاظم نوروزی گفت: شعار قرارگاه، ازمردم با مردم وبرای مردم است وبا تشکیل سه ضلع مردم. دولت و سپاه تمامی اقدامات رو پیگیری و به سرانجام می رساند.
سردار علی ملک شاهکوهی در بازدید از پروژه آبرسانی بخش فندرسک گفت: به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی 5 روستا بخش فندرسک که با تنش آبی مواجه بودند، قریب به 1100 خانوار و 3700 نفر، مشکل آب شربشان حل خواهد شد
سرهنگ نوروزی گفت: : ما برای اینکه بتوانیم به مردم خدمت کنیم باید اعتماد مردم را جلب کنیم و این اعتمادسازی از راه های مختلف از قبیل فعالیت های عمرانی،اقتصادی ،تربیتی و ... تحقق پیدا میکند