مراسم سومین سالروز شهادت سردار شهید حجازی جانشین نیروی قدس سپاه با حضور اقشار مختلف مردم، جمعی از مسئولین، پاسداران و بسیجیان در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد.
حسین خسروی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حجازی را تسلیت گفت.