۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
03:37
کد خبر : 9763317
۱۰:۰۵

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

پیش‌بینی برداشت ۲۰۰ تن گیلاس در انگوت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انگوت گفت: حدود ۳۲ هکتار به کاشت گیلاس اختصاص یافته و برآورد می‌شود امسال حدود ۲۰۰ تن گیلاس از باغات انگوت برداشت و روانه بازار شود.

پیش‌بینی برداشت ۲۰۰ تن گیلاس در انگوت

سید حسین ساجدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، از آغاز برداشت نوبرانه گیلاس در شهرستان  انگوت خبر داد و گفت: برداشت گیلاس به‌صورت دستی انجام می‌شود و به دلیل حساسیت محصول، دقت در برداشت و حمل‌ونقل ضروری است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای باغات شهرستان انگوت افزود: این شهرستان با برخورداری از حدود یک‌هزار هکتار باغ، ظرفیت مناسبی برای تولید انواع محصولات باغی دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انگوت ادامه داد: از مجموع باغات میوه شهرستان، حدود ۳۲ هکتار به کاشت گیلاس اختصاص یافته و برآورد می‌شود امسال حدود ۲۰۰ تن گیلاس از باغات انگوت برداشت و روانه بازار شود.

وی با بیان اینکه وضعیت سطح زیرکشت و کیفیت محصول در سال جاری مطلوب ارزیابی می‌شود، خاطرنشان کرد: برداشت نوبرانه آغاز شده و با تداوم روند برداشت، محصول به‌صورت تدریجی وارد بازار خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید