به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سرهنگ پاسدار سید محمود حسینی ، فرمانده سپاه ناحیه مینودشت به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیامی به شرح ذیل صادر کرد:
بسمالله الرحمن الرحیم
۱۷ اردیبهشتماه، تجلیگاه ارادههای پولادین و عزمهای راسخ فرزندان مکتب انقلاب اسلامی است؛ روزی که به فرمان حکیمانه رهبر شهید امام خامنه ای (قدس سره)، پرچم پرافتخار بسیج سازندگی برافراشته شد تا ندای خدمت، محرومیتزدایی و جهاد در سراسر میهن اسلامی طنینانداز گردد.
بسیج سازندگی، امروز نهتنها یک نهاد، بلکه مظهر حرکت عظیم مردمی و جلوهای از روح بلند جهاد و ایثار است؛ حرکتی که با تکیه بر ایمان، اخلاص و روحیه انقلابی، سنگرهای پیشرفت و آبادانی را یکی پس از دیگری فتح کرده و امید را در دل محرومان زنده نگه داشته است.
اینجانب، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاشهای خستگیناپذیر بسیجیان و جهادگران مؤمن در مینودشت اعلام داشته و از درگاه خداوند متعال، توفیقات روزافزون آنان را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدّ ظلّهالعالی)، مسئلت مینمایم.
والسلام علیکم و رحمهالله
انتهای خبر/