به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، سرهنگ پاسدار مراد جعفری، فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان لرستان، طی پیامی فرارسیدن هفته بسیج سازندگی را به بسیجیان غیور عشایر و عموم مردم شریف استان لرستان تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
بسمالله الرّحمن الرّحیم
بسیج سازندگی، جلوهای روشن از روحیه جهادی، خدمت بیمنت و تلاش خستگیناپذیر فرزندان این سرزمین است.
بسیجیان عشایر لرستان همواره در صف نخست خدمترسانی، آبادانی و رفع محرومیت قرار داشتهاند و امروز نیز با همان ایمان، اخلاص و اراده انقلابی، پرچم سازندگی و پیشرفت را برافراشته نگاه داشتهاند.
اینجانب ضمن قدردانی از مجاهدتهای خالصانه جهادگران بسیجی، فرارسیدن هفته بسیج سازندگی را به همه جوانان مؤمن و انقلابی بهویژه بسیجیان پرتلاش عشایر استان لرستان تبریک عرض میکنم.
توفیق روزافزون همه خدمتگزاران صدیق این عرصه را در مسیر تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و خدمت به مردم عزیز، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
انتهای پیام /