
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک: حجتالاسلام و المسلمین محمود عسکری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به فعالیت های فرهنگی و بصیرتی این نهاد، خدا را شاهد گرفت که پیش از وقوع اغتشاشات، با بهرهگیری از ظرفیت هادیان سیاسی در مدارس و همکاری معلمان و مربیان، گامهای مؤثری در جهت روشنگری و مصونسازی دانش آموزان برداشته شده است.
وی با تأکید بر نقش محوری جلسات امام جمعه در تبیین موضوعات کلیدی شهرستان خاطر نشان کرد: تقریباً هیچ مدرسه یا کلاسی در سطح شهرستان باغملک باقی نماند که هادیان سیاسی با معلمان همان مدرسه همکاری و تعامل نداشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین عسکری با اشاره به ایام جنگ رمضان و همراهی امام جمعه در برنامه های محوری تصریح کرد: در کنار ایشان چندین بار جلسات برگزار کردیم و واقعاً ایشان محوریت داشتند ، برنامههای سازمان یافتهای در شهرستان انجام میشود که اگر بخواهیم با شهرهایی مثل اهواز مقایسه کنیم، به نسبت جمعیت، عملکرد شهرستان نه تنها ضعیف نبوده، بلکه جزو حداقل پنج شهرستان برتر استان هستیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در پایان با تقدیر از زحمات امام جمعه ، معاونت سیاسی، خانواده معظم شهدا و تمامی مربیان و وابستگان، اظهار داشت: از برکت وجود امام زمان(عج) و تلاش همه عزیزان، خدا را شاکریم و امیدواریم با ادامه این مسیر، بتوانیم در برابر توطئههای دشمنان، هوشیار و استوار بمانیم و انشاءالله این حرکت بصیرتی، زمینه ساز توفیقات روزافزون نظام و انقلاب اسلامی گردد.
در پایان از هادیان سیاسی ، مربیان و خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.