۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
12:55
کد خبر : 9743921
۱۴:۰۹

۱۴۰۴/۱۱/۱۴
مثبت سوژه/ همزمان با جشن ۴۷سالگی انقلاب اسلامی ایران انجام شد:

بهره برداری از سه قنات در شهرستان کازرون توسط بسیج سازندگی سپاه کازرون

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کازرون گفت: در راستای اقدامات محرومیت زدایی بسیج سازندگی کازرون، سه رشته قنات در روستاهای دشت برم، ایلان و سویس بهسازی و لایروبی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار محمدهادی صحرابان مسئول بسیج سازندگی شهرستان کازرون در حاشیه بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی در دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در راستای اقدامات محرومیت زدایی بسیج سازندگی کازرون سه رشته قنات در روستاهای دشت برم، ایلان و سویس بهسازی و لایروبی شد. 

وی افزود: این سه رشته قنات با ۹۰ حلقه چاه و جمعا به طول بیش از یک کیلومتر در مدت ۲ماه با مشارکت جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی بهسازی و به بهره بردان تحویل داده شد. 

صحرابان با اشاره به اهمیت پروژه های انجام شده تصریح کرد: قنات دشت برم یکی از مهمترین و بزرگترین قنوات در شهرستان کازرون است که قدمت چند صد ساله دارد و در امر کشاورزی، دامداری و کمک به حیات وحوش و پرندگان دشت برم مورد بهره برداری قرار می گرفته است.

وی گفت: بسیج سازندگی بوسیله گروه های جهادی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی از مسکن محرومین گرفته تا پروژه های آبرسانی کشاورزی و آب شرب،  طرح های آبخیزداری، محیط زیست، بهداشت و درمان، مدرسه سازی، جاده سازی، اشتغال و عرصه های مختلف دیگر به عنوان یاریگر دستگاههای اجرایی با تمام ظرفیت هایش جهت رفع محرومیت های شهرستان کرده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید