
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آئین باشکوه و معنوی نماز جمعه این هفته منطقه پردیسان با حضور حجت السلام حسین دشتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع)، سرهنگ پاسدار جواد رفعت نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)، پاسداران این ناحیه، مردم و مسئولان منطقه پردیسان در مسجدحضرت زینب (س) برگزار شد.
حجت الاسلام حسین دشتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز منطقه پردیسان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با اشاره به فرازی از صلوات شعبانیه و با تاکید بر مسئله ولایتمداری گفت: این نظام از آغاز تاکنون بر مبنای ولایتمداری تحقق پیدا کرده است و آنچه سپاه و نیروهای ولایی را ارزشمند می کند، توجه به همین مسئله ی اساسی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با تاکید بر ضرورت هم افزایی و کنار گذاشتن اختلافات موجود عنوان کرد: حضور مردمی، حفظ وحدت و انسجام اجتماعی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد همواره از عوامل مهم عقب نشینی دشمن از مقاصد شوم خود در فتنه های پس از انقلاب اسلامی بوده است.
وی بر لزوم گسترش اقدامات موثر در زمینه امیدآفرینی و کمک رسانی به مردم به ویژه توسط مسئولین در شرایط حاضر تاکید و آن را از عوامل مهم در تقویت نظام دانست.
دشتی خاطرنشان کرد: پاسداران ما با داشتن روحیه جهادی و آمادگی شبانه روزی خود همواره در مسیر خدمت به جامعه گام برمیدارند و نماد ایثار و شهادتند؛ بسیجیان نیز همپای آنها در این میدان از هیچ تلاشی فروگذار نمی باشند.
انتهای پیام/سمیرا غفوری منش