
به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهدمقدس، امروز ۲۲ دی ماه ۱۴۰۴ حضور پر شور مردم غیور و ولایتمدار بخش احمدآباد با اعلام تنفر از جنایات تروریست های آمریکایی صهیونیستی، همزمان با بدرقه شهدای نظم و امنیت و تشییع پیکر مطهر فرج الله شوشتری.
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق از جمله شعارهای شرکت کنندگان در این راهپیمایی حماسی بود.
مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ دی ماه با پرچمهای ایران اسلامی آذین بندی شده بود و جلوه ویژه ای به این طریق بخشیده بود.
شماری از راهپیمایان قرآنهای کریم را در دست داشتند تا جنایت اغتشاشگران تروریسم در به آتش کشیدن کلام وحی، خانه خدا و اماکن مقدس را محکوم کنند.
بسیاری از شرکت کنندگان به صورت خانوادگی در این راهپیمایی حضور یافتند تا انزجار خود را از عوامل خودفروخته و عناصر تروریستی آمریکایی و اسرائیلی اعلام دارند.
مسیر راهپیمایی در یوم الله ۲۲ دی از میدان بسیج به سمت حرم مطهر بوده است و تمامی مسیر راهپیمایی و حتی خیابانهای مجاور نیز مملو از جمعیت پرشور اهالی شهر ملک آباد و منطقه احمدآباد بود.
اقشار مختلف مردم، خانوادههای معظم شهدا، ایثارگران، طلاب، بسیجیان، ورزشکاران، اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و همچنین شخصیتهای حوزوی و مسئولان استانی در این راهپیمایی حضور دارند.
مردم ولایتمدار حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمانهای شهدا اعلام داشتند و بی زاری خود را از فتنه گران ابراز کردن و از تلاشهای نیروهای انتظامی، بسیجیان و نیروهای امنیتی و نظامی در ایجاد آرامش و امنیت کشور تقدیر کردند.
مردم ولایتمدار بخش احمدآباد که همواره در صحنههای تاریخی از پیشگامان بوده اند در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی از مسئولان امر خواستند برای رفع گرانی و ساماندهی اوضاع معیشتی و اقتصادی ملت ایران اقدام عاجلی انجام دهند و قدردان ملت بزرگ ایران اسلامی باشند.
انتهای خبر/
خبرنگار: زینب گیلان مهر