۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
22:20
کد خبر : 9734179
۰۸:۳۹

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

نماهنگ «به نام زن» به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) منتشر شد  

معاون فرهنگی و هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش زنان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: نماهنگ «به نام زن» به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن منتشر شد.  

نماهنگ «به نام زن» به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) منتشر شد  

سرهنگ محمد پوراسماعیلی در گفتگو با بسیج با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر، با اشاره به اینکه زبان هنر یکی از مؤثرترین ابزارها برای بازتاب نقش‌آفرینی زنان در جامعه است، اظهار کرد: نماهنگ «به نام زن» ظرفیت‌ها و فعالیت‌های بانوان ایران در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و دفاع مقدس را به تصویر کشیده تا مخاطب با جلوه‌ای هنری از این حضور آشنا شود.  

معاون فرهنگی و هنری سپاه قدس گیلان افزود: در متن نماهنگ از زنان و بانوان گیلانی نام برده شده و داستان اثر بر همین اساس شکل گرفته است.

 وی با بیان اینکه نقش‌هایی همچون معلم، پرستار، خانه‌دار و دیگر عرصه‌های اجتماعی در این نماهنگ برجسته شده، گفت: در این اثر تلاش شد با نمایش نقش‌های متنوع، اثرگذاری و حضور فعال زنان در همه عرصه‌ها منعکس شود.  

سرهنگ پوراسماعیلی با اشاره به پیوند تاریخی این اثر تاریخی تصریح کرد:نماهنگ «به نام زن» بازتابی از حضور زنان در دوران دفاع مقدس و استمرار نقش‌آفرینی آنان در جامعه امروز است و تلاش دارد ارزش‌های ایثار، خدمت و هویت فرهنگی زنان ایرانی را در قالبی هنری و ماندگار معرفی کند.  

وی با بیان اینکه نماهنگ «به نام زن » با روایت گذشته و حال برای الهام‌بخشی به نسل‌های آینده به منظور الگو گرفتن از زنان ایثارگر و فعال جامعه، مسیر خدمت، فرهنگ‌سازی و مسئولیت‌پذیری ادامه دار باشد ،تولیدشده است .

معاون فرهنگی و هنری سپاه قدس گیلان تصریح کرد:این اثر به مناسبت هفته زن و میلاد حضرت زهرا (س) به همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی–هنری بسیج گیلان تولید شده است.

تعداد بازدید : 3
کد ویدیو

نماهنگ «به نام زن» به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) منتشر شد  

هما اکبری
نویسنده: هما اکبری

گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید