۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
01:07
کد خبر : 9732406
۱۸:۲۳

۱۴۰۴/۰۹/۱۰
سرهنگ شاه حسینی در آیین اعزام کاروان راهیان نور پسران دانش آموز شهرستان رامیان:

دیدن مناطق عملیاتی و شنیدن روایت‌های رزمندگان، نسل امروز را به حقیقت جنگ و ارزش امنیت نزدیک‌تر می‌کند

فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: سفر راهیان نور را فرصتی ارزشمند برای بازگشت به روزهای پرحماسه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج رامیان ، صبح امروز با حضور مسئولین شهرستانی ۵۰ نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان رامیان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

در این برنامه، سرهنگ علیرضا شاه‌حسینی فرمانده سپاه شهرستان رامیان در ابتدا به اهمیت جایگاه شهدا پرداخت و گفت: شهدا قله‌های ایمان و انسانیت‌اند؛ کسانی که با گذشتن از جان خود، عزت و آرامش ملت را تضمین کردند و جایگاه آنان یادآور این است که آزادی و استقلال، هزینه‌ای سنگین داشته و ما باید با شناخت راه و هدف ایشان، میراثشان را زنده نگه داریم.

وی سفر راهیان نور را فرصتی ارزشمند برای بازگشت به روزهای پرحماسه دفاع مقدس برشمرد و افزود: این سفر تنها یک بازدید نیست، بلکه یادآور حقیقتی است که امنیت امروز ما بر پایه آن شکل گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان به برکات اردوی راهیان نور اشاره کرد و بیان داشت: از افزایش بصیرت و آگاهی نسبت به دفاع مقدس تا تقویت روحیه ایثار و مسئولیت‌پذیری از برکات حضور در مناطق عملیاتی و اردوهای راهیان نور است.

شاه حسینی با بیان اینکه دیدن مناطق عملیاتی و شنیدن روایت‌های رزمندگان، نسل امروز را به حقیقت جنگ و ارزش امنیت نزدیک‌تر می‌کند و پیوند نسل‌ها را استحکام می‌بخشدخاطرنشان کرد: راهیان نور یادآور می‌شود که ادامه راه شهدا بر عهده ماست و باید با ایمان، همدلی و مسئولیت‌پذیری در مسیر آنان گام برداریم.

وی در پایان افزود: انشالله در این مرحله ۵۰ نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان رامیان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد. این سفر فرصتی برای تجدید عهد با آرمان‌های شهداست.

انتهای خبر/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید