به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی ؛ فرمانده سپاه نینوا گلستان در هفدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان گفت : همه ما حرکت علمی و جهش پژوهشی در حوزه صنایع موشکی را مدیون شهدای گرانقدر هوافضای سپاه هستیم و حجم پاسخ موشکی که در جنگ ۱۲ روزه داشتیم با اواخر جنگ در دفاع مقدس 8 ساله قابل مقایسه نیست .
ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان افزود : دانشجوی ما که امروز در سنگر علم و فناوری مشغول علم آموزی بوده و فردای کشور متعلق به آن است باید دقیقا با همان نگاه جهادی دانشمندان هوافضای سپاه که تحول اساسی در عرصه موشکی رقم زدند ، در عرصه های دیگر بدرخشند .
سردار حسینی تصریح کرد : همانگونه که سربازان جان بر کف نیروهای مسلح در زمینه دفاعی ، امنیتی و نظامی تحت زعامت حضرت امام خامنه ای (ره) یکپارچه مقابل مستکبرین عالم ایستاده اند ، جهادگران علم و فناوری بعنوان فرزندان ایران اسلامی باید گلوی استکبار را بفشارند.
فرمانده سپاه نینوا در پایان اظهار کرد : درب معاونت علمی و پژوهشی ما به روی همه نخبگان باز است و ما معتقدیم معاونت علمی پژوهشی سپاه در استان باید همچون خورشید عمل کند و به همه بتابد و به واسطه توسعه جهاد علمی ، زمینه پیشرفت و ارتقا زیرساخت های استان را رقم بزند .
انتهای پیام /