۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
04:26
کد خبر : 9727955
۲۲:۵۵

۱۴۰۴/۰۹/۰۱
سرهنگ شاه حسینی در نماز جمعه شهرستان رامین:

از دفاع مقدس تا امداد در سیل و کرونا و مبارزه با دشمن همیشه یک نام در صحنه بوده و آن بسیجی است

فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: جوانِ مؤمن، آماده و بی‌ادعا که جانش را برای ایران و اسلام فدا می‌کند و لبخندش را به مردم هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بسیج رامیان ، سرهنگ علیرضا شاه‌حسینی فرمانده سپاه شهرستان رامیان در سخنرانی نماز جمعه این هفته شهرستان بمناسبت هفته بسیج گفت: از دفاع مقدس تا امداد در سیل و زلزله، از جهاد علمی تا مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، همیشه یک نام در صحنه بوده آن هم کلمه مقدس بسیجی است.

وی افزود: جوانِ مؤمن، آماده و بی‌ادعا که جانش را برای ایران و اسلام فدا می‌کند و لبخندش را به مردم هدیه می‌دهد.

شاه حسینی با بیان اینکه هفته بسیج، یادآور حماسه‌ای جاودان است که امام خمینی (ره) با فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر ۱۳۵۸، پایه‌گذار آن شد تصریح کرد: بسیج، نه صرفاً یک نیروی نظامی، بلکه تفکر و فرهنگ ایستادگی، ایثار و خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان با تأکید بر اینکه امروز نیز بسیج، نماد وحدت ملی و بازوی توانمند نظام در برابر جنگ ترکیبی دشمن است خاطرنشان کرد: این شجره طیبه در طول چهار دهه گذشته، در دفاع مقدس، مقابله با تهدیدات دشمن، محرومیت‌زدایی، امدادرسانی در بلایای طبیعی و حتی جهاد علمی و سازندگی، همواره پیشتاز بوده و نشان داد که «بسیجی» یعنی انسانِ در صحنه، مسئول و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید