۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
17:48
کد خبر : 9720564
۰۷:۴۹

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

اعزام ۱۵۰ دانش‌آموز دختر سروستانی به راهیان نور

فرمانده سپاه سروستان گفت: ۱۵۰ دانش‌آموز دختر در تاریخ ۷ آبان‌ماه به این اردو اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ مباشری فرمانده ساه سروستان با بیان اینکه هدف از برگزاری کاروان‌های راهیان نور، آشنایی نسل جدید با رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام است، گفت: رزمندگان در دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا پرچم عزت و استقلال بر فراز ایران اسلامی برافراشته بماند. امروز نیز باید این روحیه به جوانان منتقل شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، ۱۵۰ دانش‌آموز دختر در تاریخ ۷ آبان‌ماه به این اردو اعزام خواهند شد.

 فرمانده سپاه سروستان تصریح کرد: این کاروان‌ها به مدت سه روز از مناطق عملیاتی طلائیه، شلمچه، علقمه و یادمان هویزه بازدید می‌کنند. 

به گفته وی،  برنامه‌هایی نظیر بازدید از معراج شهدا و نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در نظر گرفته‌شده است. 

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید