۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
09:37
کد خبر : 9720561
۰۸:۱۴

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

اعزام ۲۸۰ نفر دانش آموزان دختر متوسطه دوم به اردوی راهیان پیشرفت در شهرستان مهر

فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت: ۲۸۰ نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان مهر در قالب اردوی راهیان پیشرفت از پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مهر بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین بشارت‌نیا فرمانده سپاه شهرستان مهر در جلسه شورای فرماندهی با تاکید بر مقابله با سیاه نمایی دشمن علیه دستاوردهای نظام و انقلاب در فضای مجازی و رسانه‌ها اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم مردم را با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی آشنا کنیم و و در جنگ نرم علیه نظام نقش آفرینی کنیم.

وی ادامه داد: یکی از موثرترین راه های مقابله با سیاه نمایی دشمن، بازدید نسل جوان از دست آورد های مظاهر پیشرفت در کشور است.

سرهنگ بشارت نیا افزود: شهرستان مهر نیز با داشتن سه پالایشگاه ظرفیت خوبی جهت آشنایی مردم و نسل جوان با پیشرفت های نظام است. 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهر گفت: سپاه شهرستان مهر با اعزام ۲۸۰ نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان مهر در قالب اردوی راهیان پیشرفت قدم خوبی در راستای جهاد امید آفرینی برداشته که می بایست این مسیر با قوت هرچه بیشتر ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید