۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
15:26
کد خبر : 9719324
۱۷:۳۰

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

اعزام کاروان دختران دانش آموز کنگانی به راهیان نور

صبح امروز ۲۰۰ دانش آموز دختر مقطع متوسطه اوّل و دوّم شهرستان کنگان با بدرقه مسئولین سپاه و آموزش و پرورش، در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی به یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

اعزام کاروان دختران دانش آموز کنگانی به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در این باره گفت: این کاروان در قالب ۵ اتوبوس به مدّت سه روز از یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب در دوران هشت سال دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

اعزام کاروان دختران دانش آموز کنگانی به راهیان نور

سرهنگ موسی حیدری اظهار کرد: برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه اردو همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در یادمان شهدای شرق کارون، اجرای روایت‌گری، برگزاری مسابقات عکاسی و دلنوشته و شرکت در رزمایش دانش آموزی اردوگاه شهید باکری خرمشهر از جمله مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی ویژه زائرین است که در این مدّت اجرا می‌شود.

اعزام کاروان دختران دانش آموز کنگانی به راهیان نور

وی تصریح کرد: دانش آموزان پسر شهرستان کنگان نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ان شاءالله تا پایان سال تحصیلی جاری به این اردو اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید