
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل احد بیوته، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرحهای عمرانی روستای یونجالو شهرستان نمین، اظهار کرد: از تلاشهای فرماندار شهرستان نمین، اداره راهداری، بخشدار روستاهای مربوطه و مدیران تلاشگر که با تلاش مجدانه خود در آبادانی منطقه و به ویژه در به ثمر نشستن پروژهای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، نقشآفرین بودند، صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم.وی با بیان اینکه افتتاح این جاده سبب خروج ۸ روستا از بن بست شد، افزود: امروز شاهد گشایش و بهرهبرداری از پروژه ارتباطی ویلکیج مرکزی به جنوبی با مرکزیت روستای یونجالو هستیم. پس از سالها انتظار، انشاءالله اهالی شریف منطقه از تردد آسان و بدون دغدغه بهرهمند خواهند شد. به خوبی میدانیم که به دلیل زمستان زودرس در اردبیل، اهالی ما در فصول سرد سال برای رسیدن به مرکز شهرستان نمین و طی کردن مسیرهای ناگزیر، متحمل سختیهای فراوانی بودند و مجبور به پیمودن مسافتهای طولانی میشدند که با افتتاح این پروژه حیاتی، تردد هموارتر و مسیر دسترسی به مراتب کوتاهتر خواهد شد.نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این پروژه، شاهد اقدامات مهمی در سطح روستای یونجالو بودیم؛ از جمله آسفالتریزی معابر داخلی، تعریض خیابانها، جابجایی تیرهای برق و تأمین روشنایی معابر. امیدواریم به زودی و با تخصیص زمین لازم، شاهد افتتاح زمین چمن مصنوعی نیز باشیم تا زیرساختهای ورزشی منطقه نیز تکمیل شود. خدماتی که از سوی مسئولین استانی و شهرستانی تقدیم مردم شریف و زحمتکش این روستا میشود، قطعاً مورد قبول و مورد استفاده مؤثر عزیزان قرار خواهد گرفت.
بیوته یادآور شد: در خصوص پیگیریهای آتی، برنامه مشخصی برای روستای «ایریل به بریس» داریم. مسیر خاکی این روستا که حدود دو کیلومتر است، به ویژه پس از بارشها عملاً غیرقابل تردد میشود. با جلساتی که با دوستان برگزار کردیم، مقرر شده است که با عنایت ویژه مسئولین، این جاده نیز در دستور کار قرار گرفته و عملیات زیرسازی آن به اتمام برسد تا شاهد کاهش تردد از ۱۵ کیلومتر به تنها ۲ کیلومتر باشیم و دسترسی اهالی به مرکز شهرستان تسهیل گردد.وی تاکید کرد: مطابق هماهنگی انجام شده با استاندار اردبیل، مقرر شد ماشین آلات راهداری جهت آسفالت روستای حور اعزام شوند و این روستا نیز از نعمت آسفالت و مسیر دسترسی مناسب برخوردار شوند.