۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
21:08
کد خبر : 9717268
۱۶:۰۸

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

برای تسلیم کردن ملت ایران، نه مذاکره جواب می دهد نه بحران و فشار

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با کارکنان ناحیه عشایری استان فارس گفت: برای تسلیم کردن ملت ایران، نه مذاکره جواب می دهد نه بحران و فشار.

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ناحیه بسیج عشایری فارس و دیدار با پاسداران این مجموعه، با اشاره به جنگ 12 روزه گفت: با حضور ترامپ در کاخ سفید، راهبرد جدیدی علیه ایران بر سر کار آمد و گفته ‌شد که در هر مسئله ای راجع به خاورمیانه باید اول مسئله ایران حل شود.

وی تصریح کرد: راهبرد این بود که با یکی از این 3 طریق ایران را تسلیم کنند، اول از طریق مذاکره، دوم بحران و سوم فشار، وقتی با مذاکرات به نتیجه نرسیدند، رو آوردند به بحران و جنگ را آغاز کردند و در کنارش امید به راه اندازی شورش داخلی داشتند، از حوالی روز چهارم جنگ متوجه شدند که از طریق جنگ به اهدافشان نمی‌رسند. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: وقتی از جنگ هم ناامید شدند، رفتند سراغ رویکرد سوم یعنی فشار از طریق اسنپ بک، راه حل گذار از این مسئله نیز تقویت داخل و مقابله با این فشار است.

به گزارش بسیج، نماینده شیراز و زرقان در پایان جلسه فوق دقایقی را به پاسخ دادن سوالات حضار اختصاص داد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید