
به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ، سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد:
هفته نیروی انتظامی، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از مجاهدتهای خالصانه و بیوقفه حافظان نظم و امنیت است؛مردان و زنانی که با روحیهای جهادی، کارآمدی متعهدانه و اقتداری برخاسته از ایمان، در مسیر صیانت از آرامش عمومی و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی گام برمیدارند.
مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) در بیانی گویا و راهبردی فرمودهاند:«نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار، مظهر عدالت و مظهر مهربانی باشد.»
این فرمایش، ترسیمگر رسالت سنگین و افتخارآمیز این نهاد مردمی است که در میدانهای گوناگون، از مرزهای جغرافیایی تا مرزهای اخلاقی و اجتماعی، حضوری مؤثر و عزتمند دارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، یاد و خاطره شهدای والامقام فراجابهویژه شهدای مظلوم امنیت را با دل و جان پاس میدارم .
همچنین با تبریک این هفته به فرماندهی محترم و کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی استان گیلان، سلامتی، عزت و توفیق روزافزون در خدمت به مردم شریف و ولایی این دیار را از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.
امید است در سایه رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و با تکیه بر روحیه جهادی، شاهد ارتقاء روزافزون اقتدار و کارآمدی این نهاد ارزشمند در مسیر تحقق امنیت پایدار باشیم.
سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی
فرمانده سپاه قدس گیلان