
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مهدی نادعلی در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرحهای "شهید دکتر رهنمون" و "مهر تندرستی" اداره اوقاف و امور خیریه که از سال ۱۳۹۵ آغاز شدهاند، به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته وقف به ارائه خدمت پرداختند.
مدیر امداد درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام علیبنابیطالب(ع) بیان کرد: در این بازه زمانی، ۱۴ تیم تخصصی پزشکی جهادگر به مناطق کمبرخوردار استان اعزام شدند، آخرین اعزام در امامزاده پنجتن روستای جمکران با حضور ۱۲ پزشک متخصص انجام شد و طی آن، به ۹۳۰ نفر از هماستانیها خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه گردید.
نادعلی با اشاره به تأمین هزینهها گفت: کلیه هزینههای دارو و درمان از محل موقوفه "سهامالدوله" توسط اداره اوقاف و امور خیریه پرداخت شده و در این اعزام، ۹۵ نفر برای دریافت خدمات درمانی تکمیلی به بیمارستان حضرت علیبنابیطالب(ع) ارجاع داده شدند که مجموعاً از ابتدای هفته وقف تا پایان هفته دفاع مقدس، به ۵۱۰۰ نفر خدمات رایگان درمانی و دارویی ارائه شده است.
نادعلی همچنین از اجرای طرح "لبخند بابرکت" خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بسیج جامعه پزشکی، اداره اوقاف و بیمارستان حضرت علیبنابیطالب(ع) برگزار و خدمات رایگان دندانپزشکی در این بیمارستان ارائه شده است.
وی مطرح کرد: بیمارانی که در طرحهای "شهید دکتر رهنمون" و "مهر تندرستی" شرکت کرده و پایش دندانپزشکی شدهاند، با فرم ارجاع به بیمارستان حضرت علیبنابیطالب(ع) معرفی میشوند و درمان دندانهایشان بهصورت رایگان انجام میگیرد.
انتهای پیام/