
محفل انس با قرآن با حضور فرماندهان بسیج، امام جمعه و مسئولان شهرستان سیریک به مناسبت اولین سالگرد شهادت سید حسن نصرالله و هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ دوم پاسدار مجید حبشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرسیریک اعلام کرد که این محفل معنوی و باشکوه به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سید حسن نصرالله و همچنین هفته دفاع مقدس در شهرستان سیریک برگزار شد.
در این مراسم معنوی که در روستای سرزه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری، امام جمعه شهرستان، سرگرد پاسدار عبدالرسول قورچی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده حوزه امام حسن، برادر پاسدار یوسف میرشکاری و جمعی از مسئولین شهرستان سیریک حضور داشتند.
سرهنگ حبشی ضمن تأکید بر اهمیت حفظ ارزشهای دفاع مقدس و بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد که این گونه مراسمات زمینه تقویت ایمان، وحدت و انسجام بین اقشار مختلف مردم را فراهم میآورد.
این محفل انس با قرآن، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان شهرستانی و استانی همراه بود و شرکتکنندگان در فضایی معنوی به یاد شهدای والا مقام و آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.