۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
17:38
کد خبر : 9713670
۰۹:۲۲

۱۴۰۴/۰۷/۰۶
فرمانده سپاه گالیکش:

دفاع مقدس الگویی مثبت برای جوانان ماست/دموکراسی دینی در هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت

سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت: دفاع مقدس الگویی بی بدیل و مثبت برای نسل جوان ماست و ما باید از این دانشگاه معنوی و فرهنگی ذخیره ای عظیم برای نسل آینده بوجود بیاوریم.

دفاع مقدس الگویی مثبت برای جوانان ماست/دموکراسی دینی در هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت

به گزارش خبرگزار بسیج از گلستان؛ سرهنگ محمود بیات کوهسار در جمع شرکت کنندگان در همایش پیاده روی شهر صادق آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت : دفاع مقدس الگویی بی بدیل و مثبت برای نسل جوان ماست و ما باید از این دانشگاه معنوی و فرهنگی ذخیره ای عظیم برای نسل آینده بوجود بیاوریم.

وی در ادامه افزود: دموکراسی دینی در هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت ، ما شعار دادیم که خدا و اسلام  برای ما کفایت می کند و اگر ما با خدا باشیم نیاز به هیچ استکباری نداریم واین در دفاع مقدس به عالی‌ترین شکل تحقق پیدا کرد.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: ما در جنگ انقلاب خود را به دنیا صادر ‌کردیم با این سانسور ها و این حجم از از رسانه هایی که در اختیار استکبار جهانی بود اگر انقلاب فرایند عادی خود را طی می کرد انقلاب ما هرگز به دنیا صادر نمی شد.

فرمانده سپاه گالیکش افزود:  هشت سال دفاع مقدس هنرنمایی وحدت و انسجام و ولایت مداری و ولایت پذیری مردم بود ، در استان گلستان ۴۰۰۰ شهید داریم که ۶۰۰ شهید آن از برداران اهل سنت هستند و این نمونه بارز وحدت عملی می باشد.

وی در ادامه افزود : در جنگ نگاه ما به سمت استقلال افق گرفت ، در جنگ بود که متوجه شدیم می بایست روی پای خودمان بایستیم و می توانیم هر کار نشدنی را انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: درجنگ مردم سالاری دینی در برابر نظم نوین جهانی استکبار صورت گرفت.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید