
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در مراسم یادواره شهدای هنرمند شهرستان رامیان گفت: دفاع ما از آن جهت مقدس شد که ما از وطنمان دفاع کردیم، کشور ما به کشوری حمله نکرد و عراق بود که به ما حمله کرد و ما از پرچممان و از سرزمینمان دفاع کردیم و این یکی از دلایل مقدس شدن دفاع ماست.
وی افزود: اگر شهدا و ایثارگران برای دفاع از کشور نمی رفتند امروز ایرانی وجود نداشت شهدای ما برای خدا رفتند ، نه برای پست و مقام . چون اگر انقلاب آسیب می دید اسلام نیز آسیب می دید.
فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله و دوازده روزه کسی به ما کمک نکرد، اما چه عاملی باعث پیروزی ما در این دو دفاع شد. دو عامل باعث پیروزی ما شد و آن اراده و ایمان ملت ایران که هر دو عامل را مدیون امامین انقلاب هستیم که این دو عامل را در ملت ایران زنده کردند.
این مقام مسئول اذعان داشت: صدام در پایان جنگ می گوید زمانی که میخواستم به ایران حمله کنم همه جوانب را در نظر گرفتم و قرار بود ظرف یک هفته ایران سرنگون شود. ولی در این مسیر نقش مردم و امام در جنگ را در نظر نگرفته بودم و این عوامل باعث غلط در آمدن محاسبات من شد.
سردار ملک شاهکوهی گفت: در جنگ دوازده روزه نقش ولایت فقیه در ایستادگی مردم بسیار پررنگ بود و دیدید که خود ایشان فرماندهی جنگ را به عهده گرفتند و ظرف کوتاه ترین زمان فرماندهان را جایگزین کردند و دستور پاسخ پشیمان کننده را نیز به نیروهای مسلح دادند.
فرمانده سپاه نینوا اذعان داشت: در جنگ دوازده روزه هفتاد درصد نقشه های دشمن عملیات روانی بود فعالانه در حال دروغ پراکنی در جهت نا امید سازی در بین جوانان ما بودند و هستند. و الان باید هوشیار باشیم و حق را از باطل تشخیص دهیم تا در دام این نقشه ها نیفتیم.
ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان و فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: اگر دشمن دستش به ما برسد رحم نخواهد کرد.همانند زمان پیامبر (ص) که یهودیان بر کسی رحم نمی کردند. الان هم دشمن ما یهود است وما هم امت رسول الله. و به همین خاطر باید انسجام خود را حفظ کنیم اگر انسجام ما شکسته شود ایران هم خواهد شکست. دشمنی اسرائیل با ما جدی است و دشمنی ما هم با اسرائیل جدی است.
انتهای پیام/