۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
15:02
کد خبر : 9711840
۰۸:۴۷

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

جشنواره اسوه، نمادی از خداباوری و خودباوری است

فرمانده سپاه سروستان گفت: یکی از نکات قابل توجه درباره نمایشگاه‌ها و اقدامات ارزشمند جشنواره اسوه، این است که نمادی از دو پایه اساسی بسیج یعنی خدامحوری و خودباوری است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور سرهنگ مباشری فرمانده سپاه سروستان، فرماندار، فرمانده انتظامی، رئیس دادگستری، رئیس اداره اطلاعات، معاون سیاسی فرماندار، رئیس دفتر امام جمعه و جمعی از بسیجیان نمایشگاه اسوه بسیج باهدف ارائه خدمات بسیج به مردم در شهرستان سروستان افتتاح شد.

سرهنگ مباشری در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: یکی از نکات قابل توجه درباره این نمایشگاه‌ها و اقدامات ارزشمند جشنواره اسوه، این است که نمادی از دو پایه اساسی بسیج محسوب می‌شوند؛ همان دو اصلی که مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان در هفته بسیج فرمودند: خداباوری و خودباوری، در این دیدار مقام معظم رهبری خودباوری را معادل اعتماد به نفس دانستند و نمایشگاه‌های اسوه، تبلور عملی این اصل بنیادین هستند.

سرهنگ مباشری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان نیز در این آیین افتتاحیه عنوان کرد: این جشنواره و نمایشگاه برای ترویج الگوهای موفق و اطلاع مسئولین و مردم از تلاش‌های رده‌های بسیج برگزار شده است. این رقابت بین ۵ پایگاه و محله برتر برگزار شد و از میان آن‌ها ۱ پایگاه برتر و ۱ محله برتر انتخاب می‌شوند که در جشنواره استانی حضور پیداخواهند کرد.

شایان ذکر است نمایشگاه اسوه که به‌منظور ترویج فرهنگ بسیجی و باحضور پایگاه‌های برتر بسیج شهرستان برگزار می‌شود، تا روز چهارشنبه دوم شهریورماه میزبان بازدیدکنندگان و عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید