۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
13:23
کد خبر : 9709023
۱۵:۳۳

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

آغاز پاکسازی دزفول در آستانه بازگشایی مدارس

رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول با اشاره به آغاز پنجمین مرحله طرح خوزستان پاکیزه در این شهرستان گفت: این طرح در آستانه بازگشایی مدارس از امروز آغاز و تا ۲۹ شهریور ماه ادامه دارد.

مسعود نوری پور اظهار کرد: این طرح با هدف ارتقای بهداشت، پاکیزگی و زیباسازی محیط، افزایش آگاهی عمومی و جلب مشارکت های مردمی در حوزه حفاظت از محیط زیست و توجه ویژه به موضوع مدیریت پسماند اجرا شد.

وی افزود: محورهای این طرح که به صورت هماهنگ با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی به ویژه بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، سازمان های مردم نهاد و عموم مردم اجرا شده شامل پاکسازی، نظافت و زیباسازی اماکن عمومی، حاشیه جاده‌ها، مدارس، اماکن تفریحی، زیارتی تاریخی و گردشگری، حاشیه رودخانه‌ها و دیگر برنامه‌های فرهنگی است.

نوری پور، برای برگزاری هرچه بهتر این طرح و نشاط و سلامت هرچه بیشتر فرزندان در آغاز مسیر علم اندوزی برای سال تحصیلی جدید از تمامی شهروندان درخواست کرد با همراهی در اجرای این طرح و اطلاع‌رسانی به آشنایان و همشهریان، زمینه اجرای هرچه بهتر و مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز درخواست کرد گزارش عملکرد و اقدامات خود را به دبیرخانه کارگروه مدیریت پسماند در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارسال کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید