
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ، جلسه ستاد راهیان نور استان روز چهارشنبه ۱۲ شهریور در سالن شهید مردانی استانداری به ریاست عبدالعلی ارژنگ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.
در این نشست با حضور مدیران دستگاههای اجرایی، فرماندهان نظامی و مسئولان فرهنگی، بر ارتقای کیفیت اردوهای راهیان نور، بهسازی زیرساخت اردوگاهها، تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد و استفاده از ظرفیتهای مردمی برای تقویت این برنامه فرهنگی تأکید شد