
به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،آیین اعزام کاروان بزرگ «خدمت بیمنت» با شعار «از شهدا به مردم» با حضور سردار حزنی، مسئول قرارگاه محرومیتزدایی سپاه، فرمانده سپاه قدس گیلان ،استاندار گیلان و جمعی از فرماندهان نظامی، مسئولان استانی و خانوادههای معظم شهدا حضور داشتند.

سرهنگ احمد ابراهیمی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، در این آیین با اشاره به ابتکار تاریخی آیتالله احسانبخش در سال ۱۳۶۵ و نقش برجسته مردم گیلان در پشتیبانی از جبهههای جنگ، اظهار کرد: در دومین کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان، کمکهای مردمی به جبههها با اعزام کاروان ۱۵۱۳ خودرویی بازسازی شد تا روحیه ایثار و خدمت بیمنت بار دیگر در جامعه احیا شود.
وی با اشاره به اعتبار ۶۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی این طرح، افزود: کمکهای صورتگرفته شامل ۵۰۰ سری جهیزیه، ۵۰۰ منبع آب ۱۰۰۰ لیتری، ۲۰۰ وانت حامل آرد و مقادیر قابل توجهی مصالح ساختمانی برای بازسازی مناطق محروم است.
سرهنگ ابراهیمی با تاکید بر اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، تصریح کرد: تا پای جان در خدمت مردم، نظام و انقلاب هستیم و این مسیر را با افتخار ادامه خواهیم داد.
در این مراسم، کاروانهای خودرویی با بدرقه مسئولان و مردم، به مناطق مختلف استان گیلان اعزام شدند تا خدماترسانی به خانوادههای نیازمند، مناطق کم برخوردار و طرحهای عمرانی و فرهنگی آغاز شود.







