
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار علیرضا شاهحسینی ؛ فرمانده سپاه رامیان در دیدار با فرماندار این شهرستان به مناسبت هفته دولت گفت: هفته دولت یادآور تلاشها، ایثارگریها و خدمتهای دولتمردانی است که با روحیه جهادی و اخلاص، در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور گام برداشتند.
شاه حسینی تصریح کرد: این هفته فرصتی است برای مرور دستاوردها و ارزیابی اقدامات انجامشده در راستای خدمت به مردم. همچنین یادآور مسئولیتی است که امروز بر دوش دولت و مدیران اجرایی قرار دارد؛ مسئولیتی که باید با روحیه خدمتگزاری صادقانه و توجه به نیازهای واقعی جامعه دنبال شود.
وی به اقدامات دولت را بسیار مهم دانست و افزود: اقدامات دولت در مقابله با دشمن و امیدآفرینی نقش اساسی در تقویت مقاومت ملی دارد. دشمنان انقلاب اسلامی همواره با ابزارهای اقتصادی، سیاسی و رسانهای در تلاشاند تا روحیه یأس و ناامیدی را در جامعه گسترش دهند، اما هر گام مثبت دولت در زمینه تولید، اشتغال، عدالت اجتماعی و ارتقای خدمات عمومی، در واقع پاسخی عملی به این هجمههاست. امیدآفرینی نه صرفاً یک شعار، بلکه یک راهبرد اساسی برای افزایش اعتماد عمومی و تداوم پیشرفت کشور است.
فرمانده سپاه شهرستان رامیان در پایان اظهار داشت: انسجام و وحدت ملی مهمترین سرمایه راهبردی ملت ایران در برابر چالشها و تهدیدهاست. هرجا اتحاد و همبستگی در جامعه تقویت شده، مسیر پیشرفت و پیروزی هموار گردیده است. در مقابل، تفرقه و چنددستگی بستر نفوذ و سوءاستفاده دشمنان را فراهم میکند. امروز بیش از هر زمان دیگری حفظ وحدت ملی حول محور ارزشها، منافع مشترک و رهبری، ضرورتی اجتنابناپذیر برای عبور از مشکلات و حرکت به سوی آیندهای روشن و مقتدرانه است.
انتهای پیام/