
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در حاشیه بازدید از رزمایش سراسری بسیج در گفتگو با خبرگزاری بسیج گلستان گفت: رزمایش سراسری بسیج از ۲۰ مرداد ماه بصورت محله محور در سراسر استان در حال برگزاری است.
وی اظهار داشت: هدف از برگزاری رزمایش این است که از پایگاه های بسیج سراسر استان یک توان سنجی داشته باشیم تا میزان آمادگی آنها را بسنجیم.
ملک شاهکوهی افزود: این رزمایش شامل گشت های اطلاعاتی، گشت های رضویون بصورت محله محور ، ایست و بازرسی ، کمک های مومنانه و نشست های تبیینی در سطح پایگاههایی بسیج استان برگزار می شود.
فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: امروز قریب به ۸۰ هزار بسیجی در این رزمایش بصورت محله محور در سراسر استان مشارکت می کنند و در حاشیه این رزمایش قریب به ۴هزار بسته معیشتی توزیع و ۲ هزار نشست جهاد تبیین نیز برگزار خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج خود را خدمتگزار مردم و نظام در همه عرصه ها می داند.
انتهای پیام/