۰۳ / تير / ۱۴۰۵ - 24 June 2026
16:40
کد خبر : 9703340
۱۶:۰۷

۱۴۰۴/۰۵/۲۲
فرمانده سپاه نینوا:

اعطای بیش از 190 میلیارد تومان تسهیلات توسز بسیج سازندگی/خدمت رسانی بیش از 580 گروه جهادی در استان

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: سپاه و بسیج همواره جهت رفع مشکلات مردم عزیز در میدان خواهد بود و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

اعطای بیش از 190 میلیارد تومان تسهیلات توسز بسیج سازندگی/خدمت رسانی بیش از 580 گروه جهادی در استان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک‌شاهکوهی؛ فرمانده سپاه نینوا در بازدید از طرحهای عمرانی، محرومیت زدایی، اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی شهرستان مینودشت در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات در عرصه های مختلف ، تولیدی ، صنایع تبدیلی واگذار شد.

وی افزود: یکی از عرصه هایی که مورد حمایت بسیج سازندگی استان قرار گرفته است کارگاه چوب می باشد که با تخصیص پانصد میلیون تومان به این کارگاه برای بیش از ده نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است و اگر شرایط برای این عزیزان مهیا بشود می توانند نیروی بیشتری به کارگیری کنند.

ملک شاهکوهی با اشاره به طرحهایی عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی اظهار داشت: از ابتدای امسال در بخش عمرانی و زیرساختهایی که برای استان پیش بینی شده ۲۴۶ پروژه عمرانی با اعتبار۳۴ میلیارد تومان شامل ساخت و مرمت مدرسه، خانه محروم، مرمت مساجد، آب شرب، کانالهای آب کشاورزی، احیای قنوات، لایروبی و آسفالت در سطح استان به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: یکی از پروژه های محرومیت زدایی که به بهره برداری رسیده، پروژه آبرسانی روستای قلمی از توابع مینودشت میباشد. که در این منطقه قریب به پنجاه خانوار زندگی می کردند که از نعمت آب شرب سالم برخوردار نبودند و با مشکلات زیادی در این زمینه مواجه بودند. با همت بسیج سازندگی و مردم این روستا شبکه و کانال کشی انجام شد و تأسیسات آن نصب شد و امروز این عزیزان بعد از هشت سال از این آب شرب سالم بهره برداری می کنند و با اجرای این طرح بیش از صد خانوار از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

این مقام مسئول اذعان داشت: سپاه و بسیج همواره جهت رفع مشکلات مردم عزیز در میدان خواهد بود و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سطح استان ۸ پروژه آبرسانی در حال اجراست و امیدواریم در آینده نیز با همکاری وزارت نیرو که از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال پیگیری هستیم بتوانیم تا ۴۰۰ پروژه آبرسانی را به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به فعالیت گروههای جهادی مختلف در سطح استان اذعان داشت: از ابتدای سال و به ویژه در تابستان قریب به ۵۸۰ گروه جهادی از قشرهای مختلف،دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، جامعه زنان، جامعه پزشکی را سازماندهی کردیم که در عرصه های خدماتی، آموزشی، فرهنگی، عمرانی، ایست و بازرسی، مرمت و بهسازي مدارس در حال فعالیت هستند.

ملک شاهکوهی یادآور شد: اراده و عشق و علاقه ای که در این گروههای جهادی وجود دارد بسیار ستودنی است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید