رسیدگی به ۷۳۷ شکایت مردمی در ایلام
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی کاکاخانی در خصوص رسیدگی به شکایات مردمی اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد ۵۵۷ مورد از شکایات دریافتی از طریق سامانه ۱۲۴ و ۱۸۰ مورد نیز از طریق درگاه اینترنتی بوده است.
وی جمع کل شکایات دریافتی از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ را ۷۳۷ مورد عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد ۵۵۵ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف یا مصالحه شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام به طرح تشدید نظارت بر اقلام موردنیاز و اساسی مردم در ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و یادآور شد: ۱۵ گروه در این ایام بر بازار نظارت میکنند.
کاکاخانی به طرح تشدید نظارت بر اقلام موردنیاز و اساسی مردم در ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و گفت: ۱۵ گروه در این ایام بر بازار نظارت میکنند.
وی با اشاره به بازرسیهای انجام شده از سطح بازار در سال جاری افزود: از اول امسال تا پایان بهمن ۳۱ هزار و ۸۲۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرمنفی استان انجام شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تأکید کرد: این تعداد بازرسی با تشکیل ۲ هزار و یک پرونده با ۵۵۳ گشت مشترک انجام شد که منجر به صدور بیش از سه میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان شده است.
کاکاخانی خاطرنشان کرد: در بحث قاچاق نیز ارزش ریالی پروندهها ۱۷۰ میلیارد ریال بوده و تعداد بازرسیها سه هزار و ۸۴۶ مورد بوده که ۱۲۰ مورد پرونده تشکیل شده است.