۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
19:59
کد خبر : 9548410
۱۵:۱۴

۱۴۰۲/۰۷/۲۹

شکارچیان غیر مجاز در کویر شاهرود، شکار پلیس شدند

شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری ۶ شکارچی به همراه کشف دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی در تکمیل این خیر اظهار کرد: در پی گشت زنی هدفمند و رصد اطلاعاتی، کویر ماموران انتظامی بخش بیارجمند شاهرود به همراه اکیپی از یگان تکاوری و محیط زیست متوجه تردد مشکوک گروهی از افراد در منطقه بیارجمند شدند.
او به شناسایی و دستگیری ۶ نفر شکارچی غیرمجاز توسط پلیس اشاره کرد و افزود یکی از شکارچیان قصد درگیری با ماموران را داشت که بلافاصله با عکس العمل به موقع و شلیک گلوله پلیس زمین گیر شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد در بازرسی از خودرو شکارچیان دستگیر شده تعداد دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، کشف و ضبط شد.
شائینی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی، شدند تصریح کرد پلیس با افرادی که اقدام به شکار غیر قانونی و صدمه زدن به محیط زیست میکنند با جدیت برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست تا به جهت حفاظت از محیط زیست در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید