
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، محمد حسین جهانتاب با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل افزایش پرداخت از جیب بیمه شدگان، عدم انعقاد قرارداد مراکز سلامت با بیمه های پایه است، افزود: اداره کل بیمه سلامت استان جهت عقد قرارداد با همه مراکز سلامت آمادگی کامل دارد.
وی بیان کرد: با توجه به راه اندازی سامانه عقد قرارداد الکترونیک، پزشکان و موسسات تشخیصی – درمانی می توانند بدون مراجعه حضوری به ادارات بیمه سلامت، اقدام به ثبت درخواست عقد قرارداد خود در سامانه پیشگفت و به آدرس اینترنتی eservices.ihio.gov.ir/psc2/ نمایند.