
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی به همت جهادگران بسیج سازندگی در کوی انجیراب گرگان برگزار شد.
در این رزمایش میز خدمت ؛ کلاس های آموزشی علمی ، ورزشی و نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی ، کمک های مومنانه و دیگر عرصه های سازندگی و خدمت رسانی به مردم کوی انجیراب گرگان ارائه شد.
انتهای پیام /