
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مردم مومن شهرکرد و سایر شهرستان ها و شهرهای استان پس از اقامه نماز جمعه در یک تجمع اعتراضی همزمان با سراسر کشور، هتک حرمت به مقدسات و اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.
دشمنان قسم خورده اسلام ناب،جمهوری اسلامی ایران مسلمانان مدتی است سازمان یافته، به ساحت مقدس پیامبرعظیم الشان اسلام صلی الله علیه وآله وسلم و نیز برخی روزنامهها اروپایی به ساحت مقدس مرجعیت دینی جهان اسلام و اکنون آتش زدن مقدسترین کتاب الهی مسلمانان قرآن مجید که معجزه بی چون و چرای دین مبین اسلام است گستاخانه جسارت کردند.
توهین غربیها به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم، قرآن کریم و مرجعیت دینی، ضمن بیداری ملتها، جهان اسلام را در مقابله با استکبار جهانی مصممتر میکند و نتیجهای جز رسوایی فرهنگ غربی و ایجاد تنفر در بر نخواهد داشت، علاوه بر آن موجب ایجاد اتحاد و یکپارچگی مسلمانان و توجه سایر آزادگان و آزاد اندیشان جهان و اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم خواهد شد.
موسی انصاری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال وبختیاری در حاشیه اجتماع مردم شهرکرد گفت: تجمع اعتراض آمیز مردم در پی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم، قرآن کریم و مرجعیت دینی، همزمان در سراسر استان برگزارشد.