۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
11:00
کد خبر : 9476897
۱۷:۲۸

۱۴۰۱/۰۹/۲۶
به همت پایگاه شهیده طیبه واعظی؛

همایش دختران فاطمی به مناسبت ایام فاطمیه در قم برگزار شد

همایش دختران فاطمی در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همت پایگاه شهیده طیبه واعظی ویژه نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی محله سجادیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت شعبه فرهنگی پایگاه شهیده طیبه واعظی و هیئت زمینه سازان ظهور همزمان با ایام سوگواری و عزای حضرت فاطمه زهرا (س) همایش دختران فاطمی ویژه نوجوانان دهه هشتادی و نودی در مسجد امام سجاد (ع) پردیسان برگزار شد.

این ویژه برنامه شامل قرائت قرآن کریم، سخنرانی، اجرای تئاتر، همخوانی، مداحی و تجدید عهد با حضرت زهرا سلام الله علیها بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین توسل پناهی، سخنران این مراسم گفت: همانطور که پیامبر اسلام(ص) خود را مدیون مادرشان می‌دانست، خود را مدیون دخترش فاطمه(س) نیز می‌دانست. از آنجا که رفتار پیامبر(ص) نسبت به دخترش، همانند رفتار فرزند نسبت به مادر بود و رفتار فاطمه(س) با پدرش نیز همچون رفتار مادر با فرزند بود، به فاطمه(س)، ام ابیها نیز می‌گویند.

گفتنی است این برنامه با اجرای تئاتر در مورد شهادت حضرت زهرا(س) توسط دختران هیئت زمینه سازان ظهور و مراسم تجدید عهد با سیده نساء العالمین ادامه یافت.

خانم دشتی فرمانده پایگاه شهیده واعظی هدف از برگزاری این همایش را بصیرت افزایی دینی و گرامیداشت مقام بانوی بزرگ دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد.

انتهای پیام /پورجعفرآبادی


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید