با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد آئین تکریم و معارفه روسای جدید و پیشین بیمارستان شهید جلیل یاسوج برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با صدور حکمی امیر عنبری را به عنوان رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج و مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد منصوب و از خدمات دکتر علی غفاری رئیس پیشین تقدیر کرد.